Брендинг: негізгі мақсаты - қазіргі бәсекелестік ортада кәсіпорынның тиімді артықшылықтарын көрсету
Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспарының негізгі мақсаты – экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы елдері деңгейінде халықтың әл-ауқатын арттыруға әкелетін экономиканың сапалы және тұрақты қалпына келуіне қол жеткізу.
Осылайша, Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспарының маңызды реформаларының бірі - бәсекелестік ортаны дамыту, жеке сектор мен кәсіпкерлік бастаманы белсендіру, шикізаттық емес экспорттың өсуі болып табылады, бұл одан әрі өркендеудің қозғалтқышы, технологиялық жаңару бағыттарын айқындап, өз жұмыскерлерінің құзыреттері мен дағдыларының тұрақты дамуын қамтамасыз ету, инвестиция салу, жаңа кәсіпорындар мен өндірістерді құру.
Бәсекеге қабілеттілік қазіргі заманғы экономикалық жағдайлардың нақты жағдайында, кәсіпорындардың қызметінде ерекше маңызға ие, бұл өз кезегінде кәсіпорындардың бәсекелестерінен бірқатар белгілі артықшылықтарға ие болуға ұмтылуын анықтайды. Айта кету керек, кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін көптеген аспектілер бар.
Олардың кейбіреулерін қарастырайық.
Тауарлар мен қызметтерді брендтеу бизнестің табыстылығын арттыру процестерінен бөлінбейді, өйткені бренд өзінің табиғаты бойынша тиімді артықшылықтардың көрінісі болып табылады.
Жеке брендті жасау үшін көптеген факторларды ескеріп, процесті дұрыс ұйымдастыру керек.
Қазіргі уақытта тұтынушылар сұранысқа ие, сондықтан компанияларға сатып алушыны және оның тауарларға немесе қызметтерге оң көзқарасын жеңу өте қиын. Осылайша, компания нарыққа өз тауарларын немесе қызметтерін ұсынып қана қоймай, сонымен қатар тұтынушылардың эмоционалдық жағдайын, олардың жағымды бейімділігін қалыптастыруы керек.
Бұған кәсіпорындар арасында имидж мен брендтің болуы, тұтынушылар тарапынан сенім негіздері және компания өнімі туралы оң пікірдің болуы ықпал етеді.
Компанияның оң имиджін қалыптастыру басқа компаниялар, инвесторлар және мемлекеттік кәсіпорындар үшін сенімді серіктес ретінде іскерлік беделді қалыптастыру үшін жұмыс істеу, лайықты өнім немесе қызмет жасау және сапалы қызмет көрсету сияқты бірқатар жағдайларды жасау бойынша жұмысты қамтиды. тұтынушылар арасында оң бренд имиджін құру.
Айта кетерлігі, Ұлттық ақпараттық-талдау орталығының негізгі мақсаты – қаржылық-экономикалық көрсеткіштердің аналитикалық зерттеулері негізінде жоғары білікті сарапшылардың бизнесті бағалауы мен талдауы.
Осылайша, NIAC кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштерін жан-жақты талдау және серіктестер мен тұтынушылар арасында оның іскерлік беделін арттыру арқылы бәсекеге қабілетті бизнесті дамытуға және компанияның оң имиджін қалыптастыруға ықпал ететін кәсіпорындар мен мекемелерге қызмет көрсетеді.
Заманауи әлемнің цифрландыруының дамуын ескере отырып, компаниялар өз беделін үнемі сақтап, әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын растап, бизнес-процестердің дамуы мен ашықтығына үлес қосуы қажет.
Талдау орталығы, өз кезегінде, негізгі түрі бойынша аналитикалық зерттеудің сараптамалық қорытындысын алу арқылы саладағы сенімді серіктес және жетекші ұйым мәртебесін бекітуге, ұйымдардың іскерлік беделін атап өтуге мүмкіндік беретін құралдарды ұсынады. қызметі, ол ЭҚЖЖ мемлекеттік тіркеуімен расталады. «Жетекші жеткізушілер мен сенімді кәсіпорындар тізілімінің» жетекшілері «Жыл компаниясы 2023» құрметті белгісін салтанатты түрде тапсыруға негізгі құқыққа ие.
Проверить организацию в реестре
Рахмет, өтінішіңіз жіберілді. Біз сізге жақын арада хабарласамыз.